Η google τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει ένα πανίσχυρο εργαλείο διαφήμισης, το λίγο πολύ σε όλους μας γνωστό google adwords, που έχει κατακτήσει τον κόσμο της
προώθησης ιστοσελίδων και γενικά της διαφήμισης στο internet.
Τα
πλεονεκτήματα του adwords είναι πολλά, γι’ αυτό αξίζει να τα δούμε ευθύς αμέσως.
1) Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα κουπόνι δωρεάν διαφήμισης. Αυτό αμέσως σας βοηθάει να ξεκινήσετε με ένα ελάχιστο ή ακόμα και μηδενικό χρηματικό ποσό. Προσοχή όμως! Πολλές φορές δεν είναι αρκετό για να ξεκινήσετε να βλέπετε αποτελέσματα!
2) Το κοινό σας είναι στοχευμένο: κάνει στοχευμένη προώθηση ιστοσελίδων. Αυτό σημαίνει ότι τη διαφήμισή σας, βάσει των αλγορίθμων της google, θα την βλέπουν σχεδόν μόνο άτομα που αναζητούν ή ψάχνονται στο internet σχετικά με το αντικείμενό σας. Άρα και οι επισκέπτες που θα λάβετε, είναι πολύ πιο πιθανό να γίνουν και πελάτες σας.
3) Έχει πάρα πολύ καλό σύστημα στατιστικών και παρακολούθησης των καμπανιών σας. Πολύ σημαντικό, μιας και μπορείτε να παρακολουθήσετε και να κάνετε πάρα πολλά πράγματα, ώστε να μειώσετε το κόστος στο ελάχιστο, αυξάνοντας στο μέγιστο την επισκεψιμότητα από αυτό.
4) Έξυπνη τιμολόγηση (smart pricing): μία πρόσφατη λειτουργία που θωρακίζει τα χρήματα του διαφημιζομένου. Με την έξυπνη τιμολόγηση, αν σας έρθει κάποιος επισκέπτης και δεν εκπληρώσει κάποιον από τους στόχους που έχετε θέσει (πχ να γραφτεί στο newsletter, να πραγματοποιήσει αγορά, να επικοινωνήσει μαζί σας, κλπ), αμέσως η google θα υποβαθμίσει το κόστος του κλικ, οπότε αν δεν σας φέρει απτό αποτέλεσμα, θα πληρώσετε πολύ λιγότερα!
5) Σας δίνει μεγάλη ευελιξία στα λεφτά που πρόκειται να ξοδέψετε: πόσα λεφτά να ξοδευτούν σε ποιες λέξεις κλειδιά, κάθε πότε να ξοδεύει το τάδε ποσό, ποιες ημέρες και ώρες να τρέχουν οι τάδε καμπάνιες, κλπ.
6) Μπορείτε να καθορίσετε μόνο βάσει κάποιων συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών να εμφανίζεται η διαφήμισή σας, μπορείτε να αποκλείσετε λέξεις κλειδιά που δεν σας φέρνουν καλό αποτέλεσμα, και πάρα πολλά άλλα γύρω από αυτές.
7) Σας φέρνει άμεσα επισκέπτες: σε αντίθεση με άλλες τεχνικές όπως είναι το
SEO, που θέλει χρόνο και δουλειά ώστε να ξεκινήσει να σας λειτουργεί, το google awords ξεκινάει να σας φέρνει πολλούς επισκέπτες μέσα σε λίγα μόνο λεπτά!
8) Έχει πολλές επιλογές διαφήμισης: με στατική εικόνα, με animation, με κείμενο, με βίντεο, πολλά μεγέθη προβολής, κλπ.
9) Η πλατφόρμα του είναι πολύ φιλική προς τον χρήστη αναλογικά με τις τεράστιες δυνατότητες που παρέχει.
Αυτά λοιπόν είναι λίγο πολύ τα πλεονεκτήματα adwords που αποτελεί ίσως το πιο κατάλληλο εργαλείο για τη
διαφήμιση ιστοσελίδων και την προώθηση αυτών στο internet.
Διαβάστε στη συνέχεια
Γιατί μπορεί να μη σας λειτουργήσει η προώθηση adwords;
Τι είναι πιστοποιημένος συνεργάτης adwords;
Πιθανόν να έχετε ακούσει ή δει, αν ασχολείστε με ιστοσελίδες και με προώθηση αυτών, τον τίτλο πιστοποιημένος συνεργάτης adwords. Τι είναι;
Να κάνω SEO ή PPC διαφήμιση;
Τι να προτιμήσω να κάνω για να αυξήσω την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μου και να την προωθήσω: SEO ή PPC διαφήμιση; Ας δούμε.
Τι έξοδα έχει η συντήρηση μιας ιστοσελίδας;
Σκέφτεστε να φτιάξετε μια ιστοσελίδα στο internet και αναρωτιέστε τι έξοδα έχει η συντήρησή της; Καλά κάνετε λοιπόν! Για να δούμε...
Διαφορά SEO vs SEM;
Αν ασχολήστε με το internet και τις ιστοσελίδες, σίγουρα θα έχετε συναντήσει μπροστά σας τους όρους SEO και SEM. Τι διαφορά έχουν και τι είναι το καθένα;
Πόσο στοιχίζει η κατασκευή ιστοσελίδας στο internet;
Είναι μια κλασσική ερώτηση... Ας δώσουμε όμως μία απάντηση, ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα που θα σας βοηθήσουν, απλά και κατανοητά!