coolweb
Αξίζει: δείτε τα καλύτερα ελληνικά eshop παπουτσιών: επώνυμα και φθηνά παπούτσια σε μεγάλη ποικιλία τώρα και σε μεγάλες εκπτώσεις!

Πως να αποφύγετε το φούσκωμα στην κοιλιά

πρήξιμο και φούσκωμα

Διαβάστηκε: 4.793 φορές
Αλήθεια πόσο εύκολο είναι να απαλλαγείτε από το ενοχλητικό φούσκωμα στην κοιλιά και τα προβλήματα που προκαλεί; Υπάρχει λύση; Ας δούμε αναλυτικά!
Το πρήξιμο, γενικά, οφείλεται στην συσσώρευση υγρών, κυρίως νερού, στους ιστούς μας. Αυτή η περίσσεια νερού ενδέχεται να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση που παρατηρήσετε κάτι τέτοιο σε κάποιο μέρος του σώματος σας καλό είναι να συμβουλευτείτε κάποιον γιατρό.

γυναίκα σκέφεταιΚλασικό παράδειγμα είναι το φούσκωμα που νοιώθουμε στο στομάχι ή στην κοιλιά, με τα αέρια και τις ερυγές (ρεψίματα) που το συνοδεύουν, το οποίο είναι αναμφισβήτητα μια πολύ δυσάρεστη και ενοχλητική κατάσταση.

Το ευχάριστο είναι ότι μπορείτε να το αντιμετωπίσετε τηρώντας ένα συγκεκριμένο διατροφικό πλάνο που στοχεύει στη μείωση της κατακράτησης υγρών που το προκαλεί.

Ας δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε για να αποφύγουμε το φούσκωμα.

Πριν αναφερθούμε σε τροφές που ευνοούν ή καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών καλό είναι να έχουμε υπόψη κάποιες γενικές οδηγίες.


Μην παραλείπετε γεύματα. Έτσι κι αλλιώς πρέπει να τρώμε κάθε τρεις ώρες. Δεν είπαμε να φάτε τον αγλέορα, αλλά μικρά και συχνά γεύματα τα οποία θα κρατήσουν τον οργανισμό σας σε εγρήγορση.

άντρας τρώει γρήγορα σπαγγέτι
Επίσης σημαντική είναι η ταχύτητα των γευμάτων. Μην τρώτε βιαστικά. Μασήστε καλά την τροφή και δώστε τον απαραίτητο χρόνο στον οργανισμό σας να απολαύσει το φαγητό που τρώτε.

Έτσι θα βελτιώσετε και τον μεταβολισμό σας, αλλά και γενικότερα την υγεία σας.

Πίνετε πολύ νερό. Όσον κι αν ακουστεί παράξενο, η κατακράτηση υγρών καταπολεμείται με τη λήψη υγρών!

Όπως ο μεταβολισμός μας "φρενάρει" κρατώντας απόθεμα αν δεν του δίνουμε τροφή, έτσι λειτουργεί και η κατακράτηση υγρών. Αν δεν δώσουμε στον οργανισμό μας νερό θα φροντίσει να κρατήσει απόθεμα!

γυναίκα πίνει νερό
Βέβαια για να απορρίψετε την περίσσεια νερού φροντίστε να τρώτε τροφές με διουρητική δράση.

Μειώστε την ζάχαρη και το αλάτι. Αυτό είναι το δυσκολότερο κομμάτι, καθώς σε πάρα πολλές τροφές υπάρχει κρυμμένη ποσότητα ζάχαρης ή αλατιού.

απαγορεύεται το αλάτιΕιδικά το αλάτι αν και νοστιμίζει τα φαγητά μας, για αυτό άλλωστε υπάρχει σχεδόν παντού, είναι ότι χειρότερο για την κατακράτηση υγρών.

Προσπαθήστε να μαγειρεύετε χωρίς καθόλου αλάτι, αποφύγετε για λίγο καιρό τα γλυκά, πιείτε τον καφέ σας προσθέτοντας κάποιο γλυκαντικό (π.χ. στέβια) και διαβάστε πιο προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων που καταναλώνετε.

Όσον αφορά τις τροφές τώρα, καλό είναι να αποφύγετε αν μπορείτε για λίγες μέρες τους υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες κλπ). Αν θέλετε να φάτε λίγο ψωμί ή μια-δυο φρυγανιές προτιμήστε να το κάνετε το πρωί.

Επίσης καλό είναι να αποφύγετε γενικά τροφές που φουσκώνουν. Κλασικό παράδειγμα είναι τα όσπρια (φασόλια, φακές, ρεβίθια κλπ), το γάλα, το καλαμπόκι, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα αλμυρά τυριά, κάποια φρούτα κλπ, ή γενικότερα οτιδήποτε σας ενοχλεί.

Μπορείτε να τρώτε άφοβα τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες (κρέας, ψάρι, γιαούρτι, αυγά κλπ), φρούτα που δεν δημιουργούν πρήξιμο (π.χ. πράσινα μήλα) και πολλές ωμές σαλάτες κυρίως πράσινες. Αποφύγετε την ντομάτα γιατί σε πολλούς ανθρώπους δημιουργεί κατακράτηση.

πράσινη σαλάτα
Επίσης πιείτε άφοβα καφέ και τσάι που έχουν διουρητική δράση και θα σας βοηθήσουν να αποβάλλετε τα περιττά υγρά.

Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να το παρακάνετε και να στερείτε από το εαυτό σας τις κάποιες κατηγορίες τροφών για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς πολλές από αυτές είναι πολύ θρεπτικές και απαραίτητες στο πλαίσιο μια υγιεινής διατροφής.

Καλό ξεφούσκωμα λοιπόν!



Γραφτείτε στο newsletter !
Tο email σας:
Θα λαμβάνετε κάθε μήνα τα πιο φρέσκα του coolweb. Μπορείτε να ξεγραφτείτε όποτε επιθυμείτε.



Σχόλια


- ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ -
Όνομα:


Σχόλιο:



γράψτε τα 4 γράμματα που βλέπετε στην εικόνα:

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ
Να γράφετε με Ελληνικά και όχι με greeklish.
Σχόλια με greeklish, ορθογραφικά λάθη ή κεφαλαία, πιθανόν να διαγράφονται.
Όμορφα και πολιτισμένα, ευχαριστούμε για την κατανόηση.


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΟΥ ▾
Πως να αποφύγετε το φούσκωμα στην κοιλιά
Kατηγορία: ΥγείαΦαγητό - Ποτό
Tags: φούσκωμαξεφούσκωμαπρήξιμοκατακράτηση υγρώναλάτι
Έχει 0 σχόλια
Δείτε σχετικά άρθρα με αυτό
ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ▾
Γιατί πιάνομαι μετά τη γυμναστική; Γιατί πονάνε οι μύες;
γιατί πιάνομαι γυμναστική
Μετα από γυμναστική, τις πρώτες κυρίως φορές, πιανόμαστε - πονάνε οι μυς μας! Γιατί συμβαίνει αυτό; Τι συνέβει στον οργανισμό μας; Δείτε!

Γιατί και πως αναπτύσσονται οι μύες μας;
μυς μύες
Γιατι αναπτυσσόμαστε μυικά; Γιατί το σώμα μας ωθεί τους μυς μας να αναπτυχθούν; Πως με το γυμναστήριο αναπτύσσονται οι μυς, τι συμβαίνει;

Τι να φάτε πριν τη γυμναστική!
φαγητό πριν τη γυμναστική
Πρόκειται να κάνετε γυμναστική και δεν ξέρετε τι να φάτε πιο πριν και πόσο πιο πριν; Δείτε εδώ τι είναι σωστό να κάνουμε πριν τη γυμναστική!

Συμβουλές για μια υγιεινή διατροφή! Μέρος 1ο
υγιεινή διατροφή
Δείτε σε αυτό το άρθρο μερικές ωραίες συμβουλές και κάποια κολπάκια για το πως να κάνετε μια πιο υγιεινή διατροφή, θα σας βοηθήσει αρκετά!

Πόσες θερμίδες καίμε με το περπάτημα;
Τι καίμε με το περπάτημα
Αλήθεια πόσες θερμίδες περίπου πετάμε από πάνω μας απλά περπατώντας; Ας δούμε την απάντηση στο άρθρο που ακολουθεί.

Γιατί διψάμε με το αλάτι;
γιατί διψάμε με το αλάτι
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί διψάμε με το αλάτι; Τι συμβαίνει όταν τρώμε κάτι αλμυρό και θέλουμε να κατεβάσουμε ένα σκασμό νερό;! Ας δούμε!

Κολπάκια για μια υγιεινή διατροφή! Μέρος 2ο
διατροφή
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας κάποια ακόμα κολπάκια ώστε να μπορέσετε να κάνετε μια πιο υγιεινή διατροφή. Ας συνεχίσουμε λοιπόν!

Γιατί διψάμε όταν καταναλώνουμε ζάχαρη;
διψάμε με τη ζάχαρη
Αναρωτηθήκατε γιατί αν καταναλώσουμε κάποιο γλυκό ή γενικά αν καταναλώσουμε ζάχαρη, διψάμε; Τι συμβαίνει στον οργανισμό μας; Δείτε!

Ποια είναι τα οφέλη της σωματικής άσκησης
πλεονεκτήματα φυσικής άσκησης
Γιατί να κάνουμε γυμναστική; Που κάνει καλό η φυσική άσκηση; Ας δούμε απλά και κατανοητά στο άρθρο που ακολουθεί.

Γιατί διψάμε μετά τη γυμναστική;
διψάμε γυμναστική
Κάνοντας γυμναστική, είτε κατά τη διάρκεια, είτε μετά, διψάμε. Όμως αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί διψάμε μετά τη γυμναστική ή κατά τη διάρκεια; Τι συνέβει;

Πως τα διάφορα είδη άσκησης επηρεάζουν τον εγκέφαλο μας
Σωματική άσκηση και εγκέφαλος
Αλήθεια πως επηρεάζει η σωματική άσκηση την εγκεφαλική λειτουργία μας; Ας δούμε απλά και κατανοητά στο άρθρο που ακολουθεί.

Τι πρέπει να προσέχω όταν προπονούμαι για πρώτη φορά
Τι πρέπει να προσέξω όταν γυμνάζομαι για πρώτη φορά
Γενικά συνηθίζουμε να λέμε κάθε αρχή και δύσκολη. Έτσι και η πρώτη μας εμπειρία ως αθλητές, πάντοτε συνοδεύεται από κάποια ανάμεικτα ...
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ▾
Tα πιο φρέσκα του coolweb... απευθείας στο email σας 1 φορά το μήνα!

Το email σας:



Σημείωση: μπορείτε να ξεγραφτείτε όποτε επιθυμείτε
Όλα τα παπούτσια online


ΣΥΛΛΟΓΕΣ - ΛΙΣΤΕΣ ▾
Λίστα μεγαλύτερων ελληνικών Forums
Συγκεντρώσαμε για εσάς τα μεγαλύτερα και πληρέστερα ελληνικά forums ανά θεματική ενότητα.

Λίστα με όλα τα ελληνικά eshops
Δείτε σε αυτήν τη συγκεντρωτική λίστα όλα τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα ανά είδος.

Συντομογραφίες λέξεων PC,Internet,Chat
Αν αναρωτιέστε τι σημαίνει LOL και πολλές άλλες συντομογραφίες internet, chat ή υπολογιστή, εδώ θα βρείτε την απάντηση.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ▾
ti einai Το ti-einai.gr περιέχει άρθρα σχετικά με απαντήσεις τύπου τι είναι σύντομα και απλά, χωρίς πολύπλοκες ορολογίες και μεγάλα κείμενα.
αστεία και παράξενα Το Otherside.gr παρουσιάζει καθημερινά παράξενα & αστεία απ' όλο τον κόσμο, καθώς και άλλα θέματα για να περνάει ευχάριστα η ώρα.
online shopping Στο online-shopping.gr θα βρείτε συγκεντρωμένα τα καλύτερα ελληνικά e-shops από τα οποία μπορείτε να κάνετε τις online αγορές σας.



Απλό, κατανοητό, συναρπαστικό!   100% μοναδικό περιεχόμενο.   Copyright © 2006- .   All rights reserved.
Τυχαίο:   ΑΡΘΡΟ   |   ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ   |   ΒΙΝΤΕΟ             ΠΑΝΩ ↑     ΚΑΤΩ
ΜΕΝΟΥ
ΤΥΧΑΙΟ
ΑΡΧΙΚΗ